Sean D'Souza

Gastblogger

Sean D'Souza is oprichter en eigenaar van Psychotactics.com. Hij benadert marketing en sales vanuit de psychologie. Als je wilt weten hoe je sterk converterende landingspagina's maakt of testimonials schrijft die impact hebben, dan zou ik zeker zijn boek The Brain Audit lezen. Sean blog, podcast, en schrijft boeken aan de lopende band. En allemaal van uitmuntende kwaliteit. Daarnaast runt hij een membership site voor marketeers en verkopers en geeft hij zeer diepgravende workshops. Zelf heb ik (Eric van Hall) zijn workshop Storytelling gevolgd. In die drie dagen heeft Sean me meer geleerd dan welke trainer dan ook. Ik ben dan ook heel trots dat Sean bereid is zijn werk ook op het Mediaweb blog te publiceren. Zijn artikelen worden vertaald en bewerkt voor een Nederlands publiek door CopyRobin.

Website: Psychotactics.com

Blogs

Leesbaarheid: zo houd je de aandacht van je lezers vast

Leesbaarheid: zo houd je de aandacht van je lezers vast

Er is 1 onmisbaar element dat de leesbaarheid van je teksten aanzienlijk verbetert. Een relatief eenvoudig principe maar toch vergeten veel schrijvers het tijdens hun schrijfproces. Daardoor verdwalen lezers vaak in een artikel. Dat is jammer, want dan haken ze eerder af en ben je ze kwijt. Dat kun je eenvoudig voorkomen met ‘navigatie’ binnen je teksten.

0
1

Hoe je pakkende verhalen schrijft voor je blog en sales e-mails

Hoe je pakkende verhalen schrijft voor je blog en sales e-mails

We zijn gek op goede verhalen. Het liefst met een beetje spanning erin. Ze zorgen ervoor dat je langer je aandacht erbij houdt. Logisch dus dat je graag verhalende elementen in je blog of acquisitie e-mails gebruikt. Of toch niet? Volg de adviezen van storyteller pur sang Sean D'Souza en jouw blogs en e-mails zullen voortaan veel meer inspireren en converteren.

8
1

Positionering: je tekort ombuigen in een unique selling point

Positionering: je tekort ombuigen in een unique selling point

Vind je het moeilijk om een memorabele positionering of USP (Unique Selling Proposition) voor je merk te verzinnen? Dan ben je niet alleen. De meeste ondernemers en marketeers worstelen langdurig met de juiste positionering van hun merk. De oplossing komt echter vaak uit een volkomen onverwachte hoek: een ogenschijnlijke zwakte blijkt juist jouw kracht. Hoe dat werkt, legt Sean D'Souza van Psychotactics  je in zijn onnavolgbare stijl uit.

16
1