Tim Soulo

Gastblogger

Tim Soulo is de Chief Marketing Officer en Product advisor bij Ahrefs (een toonaangevende SEO tool 'powered by big data'). Met zo'n 10 jaar praktijkervaring in SEO en digital marketing deelt Tim zijn kennis graag. Zo spreekt hij vaak op digital marketing conferenties over de hele wereld en publiceert hij blogposts op het Ahrefs blog en dus ook als gastblogger op het blog van Mediaweb. Hij is de auteur van meerdere datagedreven SEO onderzoeken en een aantal gedetailleerde marketinggidsen.

Lees meer over Tim Soulo

Blogs

Zoekwoordenonderzoek pro tip: zo bepaal je de ‘keyword difficulty’

Zoekwoordenonderzoek pro tip: zo bepaal je de ‘keyword difficulty’

Weet jij op welke zoekwoorden je graag hoog zou willen scoren in Google? Vast wel! Het vinden van de keywords waarop je wilt ranken is eenvoudig. Wat wel moeilijk is? Als je ook daadwerkelijk op die zoekwoorden wilt gaan ranken en je uitzoekt wat je daar allemaal voor moet doen. Je krijgt al snel te maken met de ‘keyword difficulty’, ofwel de zoekwoordmoeilijkheid. Hoe zit het nou precies?

1
4