Eric van Hall

Hoofdredacteur Mediaweb & eigenaar CopyRobin

Mobiel

Hoofdredacteur Mediaweb & eigenaar CopyRobin

Copywriter, webdesigner, online marketer en entrepreneur, Eric helpt merken communiceren sinds 1986. Oorspronkelijk als copywriter en producent/regisseur met zijn AV-productiebedrijf The Box Office.

In 1995 ontdekte hij het World Wide Web en dat veranderde zijn leven. Hij begon internetbureau Mediaweb dat hij verkocht in 2015 om zijn huidige bedrijf te beginnen: CopyRobin. CopyRobin helpt organisaties te communiceren in dit tijdperk van infobesitas. Dat doet CopyRobin door waardevolle geschreven content te produceren. Eric is een van de bekendere Nederlandse bloggers op het gebied van digitale marketing. Zijn artikelen staan op zijn eigen blog mediaweb.nl alsmede bekende, grotere blogs als Emerce waar hij miljoenen page views per jaar genereert. Eric is geïnterviewd door onder andere Het FD, Het Parool, De Volkskrant, De Telegraaf, Het AD, Trouw, BNR en anderen. Hij geeft workshops over zakelijk bloggen, new school marketing en spreekt regelmatig over online marketing trends. Leer meer over Eric op zijn LinkedIn profielpagina.

Eric gaf voor klanten van Marktplaats Zakelijk een presentatie over content marketing. Hij had zich goed verdiept in de achtergrond van de deelnemers, en dat was waardevol.

Omdat hij de webwinkels van de deelnemers als voorbeeld gebruikte, werden de adviezen gelijk concreet en konden de ondernemers voor zichzelf snel inschatten wat te doen met de input van de presentatie.

Eric is een overtuigende spreker die op een informele en interactieve wijze kennis overbrengt. Hij zit snel op de golflengte van de deelnemers.

Het energieniveau van de deelnemers was tot aan het einde van de anderhalf uur durende sessie goed.

Ik beveel Eric dan ook van harte aan als spreker over content marketing.

Meer
Anna van Nes
Marketing Manager - Marktplaats.nl

Expertises

Account management, change management, contentstrategie, analytics, informatiearchitectuur, online marketing, mobile marketing, content marketing, e-commerce, m-commerce, social media marketing.

Blogs

Smartphones zijn geweldig, maar er zijn wel grenzen

Deze video ging vandaag behoorlijk viral. “I forgot my iphone”.

0
0

Big data en mobiel internet: een krachtige cocktail

Een van de buzz words dat je de laatste tijd veel hoort is ‘BIG DATA’. Een ander woord dat ons al langer bezig houdt is ‘mobiel’. Samen maken ze in potentie een bijzonder krachtige cocktail. In dit artikel bekijken we wat Big Data nou eigenlijk is en waarom het in combinatie met mobiel internet een enorme impact kan gaan hebben op hoe wij omgaan met onze websites.

0
1

Hoe bepaal je de juiste hiërarchie op je homepage?

Een van de lastigste opgaven bij het ontwerpen van een homepage is het bepalen van de hiërarchie van de inhoud. In dit artikel geef ik je een simpele methode om de juiste hiërarchie van onderwerpen op de homepage te bepalen.

0
0

Custom Dashboards: doelgericht meten

Custom dashboards in Google Analytics helpen je doelgericht de prestaties van je website te meten. Met deze blogpost helpen we je op weg bij de inzet van custom dashboards om meer uit je website te halen.

0
5

Laat je website extra opvallen in zoekresultaten Google

Gebruik ‘rich snippets’ om je website er uit te laten springen bij Google. Als je ook in de toekomst goed vindbaar wilt zijn, lees dan dit artikel.

0
6