Aaron Mirck

Blogs

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Toch lijkt PR voor veel bedrijven onbereikbaar. Doodzonde! Daarom schreef Aaron Mirck het boek ‘Alles Wat PR-bureaus Je Niet Vertellen’ speciaal voor marketeers die hun bedrijf op een slimme manier willen laten groeien. In dit artikel leert hij je denken als een journalist.

0

Woordvoering: de do’s en don’ts (Met 12 Praktische Tips)

Woordvoering: de do’s en don’ts (Met 12 Praktische Tips)

Word je geïnterviewd? In dit artikel geeft  PR-deskundige Aaron Mirck van Presscloud je een aantal handige tips, zodat je als woordvoerder vriendelijk en deskundig overkomt.

0

Geen nieuws? Deze zes vormen van content vinden journalisten wel relevant

Geen nieuws? Deze zes vormen van content vinden journalisten wel relevant

Veel organisaties willen PR inzetten, omdat ze willen uitgroeien tot een autoriteit in hun markt. Vaak lopen ze tegen het volgende probleem aan: er zou niet genoeg nieuwswaardige content in huis zijn. Geen probleen: deze zes vormen van content vinden journalisten relevant – en zorgen ervoor dat jouw organisatie bekender wordt via PR.

0

Persbericht schrijven: de ultieme checklist

Persbericht schrijven: de ultieme checklist

Ben je op zoek naar media aandacht, naar free publicity? Dat begint met een goed persbericht schrijven. Je bedenkt interessante content en maakt daar een persbericht van dat je deelt met redacties. Maar hoe schrijf je een goed persbericht? Dit artikel legt het je uit.

0