Kennis en inspiratie

Hoe schrijf ik een pakkende homepage?

https://www.youtube.com/watch?v=jzRlewP5rck

Word jij ook zo moe van homepages die alles voor iedereen willen zijn? Maar daarmee eigenlijk niets voor niemand…? Wil je weten hoe je een tekst schrijft voor een homepage die bezoekers inspireert en activeert? Kijk dan zeker naar deze aflevering van De3 met daarin de drie belangrijkste eigenschappen van een pakkende homepage.

0

De SNN-VIA innovatiesubsidie; tot 12.500 euro extra marketingbudget

De SNN-VIA innovatiesubsidie; tot 12.500 euro extra marketingbudget

Ben jij een ondernemer uit Noord-Nederland en heb je een fantastisch idee voor de ontwikkeling van een product, dienst of proces? Iets wat in ieder geval binnen jouw bedrijf nog niet bestaat? Dan mag je de SNN-VIA Innovatiesubsidie niet missen! Deze subsidie is er speciaal voor MKB-ondernemers uit Drenthe, Groningen en Friesland. 

0

Coronacrisis enquête: met deze tips en nieuwe kansen kom je er doorheen!

Coronacrisis enquête: met deze tips en nieuwe kansen kom je er doorheen!

Hoe gaan ondernemers om met de coronacrisis? Welke impact verwacht men? Zijn er kansen? We steken je een hart onder de riem en geven tips in onzekere tijden.

1

Hoe promoot ik mijn blogpost het beste?

https://www.youtube.com/watch?v=JfLEt8hLfbY

Wil je meer bezoekers voor je blog? Kijk dan zeker verder want deze aflevering van De3 behandelt namelijk drie manieren om je blog te promoten die bijna niemand doet, maar die jouw blog wel flink vooruit kunnen helpen. Nieuwsgierig? Bekijk dan snel de video ‘Hoe promoot ik m’n blogposts het beste?’

0

Hoe schrijf ik pakkende tussenkopjes?

https://www.youtube.com/watch?v=0SCRWTQSRE4

Vind je het moeilijk om langer dan een minuut je aandacht bij een tekst te houden? Welkom bij de club! Ik ken bijna niemand meer die rustig een pagina in een boek of tijdschrift kan lezen zonder de drang om “snel even iets op te zoeken” op een smartphone of tablet. Ook jouw teksten zijn daar helaas niet immuun voor. Maar je kunt je lezer wel helpen om zijn of haar aandacht bij jouw tekst te houden. Hoe? Door pakkende tussenkopjes te schrijven. Met de volgende drie tips schrijf jij voortaan tussenkopjes die je lezers bij de les houden.

0

7 Krachtige B2B Leadgeneratie Tips

7 Krachtige B2B Leadgeneratie Tips

Als marketeer, verkoper of ondernemer ligt je focus waarschijnlijk vooral op leadgeneratie. Maar het genereren van waardevolle B2B leads is in deze wereld van 'infobesitas' niet eenvoudig. Of toch wel? Met deze 7 krachtige B2B leadgeneratie tips vergroot je in ieder geval aanzienlijk je kansen.

0

Hoe krijg ik goede testimonials?

Weet je wat de beste vragen zijn om aan je klanten te stellen voor een goede testimonial? Daarover gaat deze aflevering van De3. Als je voortaan je klanten om een testimonial vraagt, stel dan de drie vragen die ik deze video behandel. Ik beloof je dat je dan aanbevelingen krijgt die wervender zijn dan ooit.

https://www.youtube.com/watch?v=HeYOweoSz8U

0

Blogonderwerpen bedenken: Drie slimme tips

https://www.youtube.com/watch?v=RnWNwBPHq1M

Vind je het moeilijk om goede onderwerpen te verzinnen voor je blogs? Kijk dan zeker verder, want met de volgende drie tips bedenk je ze voortaan aan de lopende band en aan het einde heb ik een verrassende bonus-tip. Iets waar je zelf nooit aan zou denken.

0

Positionering: je tekort ombuigen in een unique selling point

Positionering: je tekort ombuigen in een unique selling point

Vind je het moeilijk om een memorabele positionering of USP (Unique Selling Proposition) voor je merk te verzinnen? Dan ben je niet alleen. De meeste ondernemers en marketeers worstelen langdurig met de juiste positionering van hun merk. De oplossing komt echter vaak uit een volkomen onverwachte hoek: een ogenschijnlijke zwakte blijkt juist jouw kracht. Hoe dat werkt, legt Sean D'Souza van Psychotactics  je in zijn onnavolgbare stijl uit.

2

E-mail marketing: Hoe schrijf ik een goede mailing?

https://www.youtube.com/watch?v=YwEtWYNlrnA

Weet je wat het gemiddelde open percentage is van een mailing? Rond 20%. En het percentage ontvangers dat doorklikt naar de website? 2% tot 3%. (Bron: Mailchimp). Mailings van Mediaweb scoren een open percentage van gemiddeld 40,2% en een doorklik van 11,3%. Wil je weten hoe we dat doen? Kijk dan nu naar deze aflevering van De3.

0