Mediaweb | 20 Lessen van een 20-Jarige Startup

Geen zin om te lezen? Luister naar deze blogpost via de player hieronder:

2 Juni 1995. Bosnische Serviërs halen een Amerikaanse F16 neer. 120 Blauwhelmen worden vrijgelaten. Minister Voorhoeve wil 170 mariniers naar Bosnië sturen. Het kabinet besluit rekeningrijden in te voeren. Mediaweb staat ingeschreven bij het Benelux-Merkenbureau.

Juni 2015. We zijn twintig jaar verder. Nabestaanden van de slachtoffers van Srebrenica leggen hun zaak voor aan het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Van rekeningrijden is nooit iets gekomen. Mediaweb is nog altijd een startup.

Tip: bekijk ook de Webwalk van 5 juni 2015 (Youtube)

Mediaweb merkregistratie

Mediaweb voelt namelijk, ook na twintig jaar, nog steeds als een startup. En dat is geen wonder, want het tempo waarin de online wereld verandert, is nauwelijks bij te benen. We moeten onszelf continu opnieuw uitvinden. Voortdurend vernieuwen. Steeds weer aanpassen.

Mediaweb voelt, ook na twintig jaar, nog steeds als een startup.

De afgelopen twintig jaar waren een harde leerschool. En wat we hebben geleerd willen we graag met jou, als lezer van ons blog, delen.

Zo vieren we deze mijlpaal op onze manier: Met 20 lessen uit de praktijk van een 20-jarige startup.

Maar voor we in de 20 lessen duiken, eerst nog wat achtergrond. Zodat je weet waar we vandaan komen, wie we zijn en wat we doen.

Waarom ‘Mediaweb’?

mediaweb oude logo

De naam ‘Mediaweb’ heb ik destijds bedacht, omdat ik een nieuwe naam zocht voor de internettak van mijn audiovisuele productiebedrijf The Box Office. Met The Box Office maakten we al sinds 1989 videoproducties over water- en wintersport evenementen, zoals de windsurf en snowboard world cups van O’Neill.

Onze werkwijze was om met een cameraploeg naar zo’n evenement te gaan en zo snel mogelijk tapes aan te leveren aan talloze TV-stations over de hele wereld. We zorgden er dan voor dat onze sponsor net zoveel exposure kreeg als een TV-station wilde accepteren. Jazeker, we deden toen ook al aan content marketing.

Jazeker, we deden toen ook al aan content marketing.

In 1995 raakte ik helemaal in de ban van ‘Het Wereld Wijde Web’. Ik moest er gewoon iets mee doen. Maar er was nog amper publiek op het web. En toen bedacht ik me dat de journalisten aan wie we onze event tapes stuurden, over het algemeen early adopters waren op deze ‘information super highway’.

mediaweb animated

En via deze vroege vogels bij de media, konden we met online middelen alsnog een groot offline publiek bereiken. Media bereiken via het web: Mediaweb.

Evenementen

Volgens deze formule deden we een aantal evenementen. Een O’Neill surfwedstrijd in Portugal in de zomer van 1995 en het O’Neill EK Strandzeilen op Terschelling in oktober 1995. En de jaarlijkse SPA (later Deltalloyd) Regatta’s in Medemblik van 1996 t/m 2009.

SPA regatta sticker 1996 640

Maar onze hoofdactiviteit werd het realiseren van websites en webshops voor bedrijven en organisaties. We werden een internetbureau. En ook vandaag de dag is onze ‘core business’ nog steeds het realiseren van prachtige, responsive websites, web apps en webshops voor onze opdrachtgevers.

Meer weten over Responsive Web Design van Mediaweb?
Maak een afspraak

Les 1: Weet je waarom

Toen ik een jaar of drie geleden deze TEDx talk zag, was ik enorm onder de indruk.

https://www.youtube.com/watch?v=u4ZoJKF_VuA

Als lezer van deze blog is de kans groot dat jij dit verhaal van Simon Sinek ook al hebt gezien. Wellicht heb je zijn boek ‘Start with why’ zelfs gelezen.

Het zette mij in ieder geval op het spoor dat uiteindelijk heeft geleid tot mijn besluit om te gaan bloggen.

Ik ontdekte namelijk dankzij deze eye-opener van Simon Sinek dat mijn grootste drijfveer het bewerkstelligen van vooruitgang is. Bij Mediaweb willen we organisaties dan ook steeds verder vooruit helpen in een wereld die continu verandert.

Bij Mediaweb willen we organisaties steeds verder vooruit helpen in een wereld die continu verandert.

Daarvoor moet je op de eerste plaats altijd op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen. En op de tweede plaats moet je een sterke drang voelen om je verworven kennis te delen, want anders krijg je mensen maar moeilijk in beweging.

Dit inzicht heeft ertoe geleid dat Mediaweb zich heeft ontwikkeld van een uitvoerder tot een strategisch partner. De websites en webshops die we tegenwoordig realiseren zijn steevast gegrond in een duidelijke strategische visie die vaak met onze hulp tot stand komt.

Les 2: Timing is belangrijk

Bij Mediaweb hebben we de neiging wat vroeg te zijn met nieuwe ontwikkelingen. Zo bedachten we ooit een cross-mediaal concept met de naam Adrenazine.

adrenazine front back

Het concept bestond uit een TV-programma, een website en een magazine. Het onderwerp: extreme sporten. Vandaag zou Red Bull de ideale adverteerder zijn.

Maar wij lanceerden Adrenazine in 1995. Een beetje te vroeg. De website maakte gebruik van de streaming video plugin VivoActive, die bijna niemand wilde installeren.

We produceerden een fraaie pilot-aflevering van het TV-programma. Aan het uitbrengen van het eerste magazine zijn we nooit toegekomen.

Het plan leek ons destijds geniaal. Misschien was het dat ook wel, maar de markt was er duidelijk nog niet klaar voor. We trokken de stekker er na een jaar alweer uit.

Je idee kan geweldig zijn, maar als de markt er nog niet klaar voor is, kan je enthousiasme je duur komen te staan.

De les die we hiervan hebben geleerd is natuurlijk dat timing belangrijk is. Je idee kan geweldig zijn, maar als de markt er nog niet klaar voor is, kan je enthousiasme je duur komen te staan.

Met responsive web design was onze timing een stuk beter. We waren er weliswaar behoorlijk vroeg bij begin 2013, maar de technologie was al redelijk volwassen. We lopen vandaag flink voorop als het gaat om responsive web design. We experimenteren weliswaar voortdurend met de laatste cutting edge technieken. Maar we zetten deze pas in voor onze klanten als we zeker weten dat ze werken.

Maar je kan ook te afwachtend zijn. Dat hadden we met de opkomst van sociale media. We schreven ons wel redelijk snel in op LinkedIn, Twitter en Facebook. Maar de eerste paar jaar deden we er amper iets mee. Achteraf een gemiste kans, want de ervaring leert dat de early adopters op sociale media daarvan flink de vruchten plukken.

Daarom investeren we nu de nodige tijd in Periscope met onze webwalks. Live streaming video heeft volgens ons niet alleen veel potentie om echt groot te worden. Het past ook uitstekend bij onze manier van content marketing. Namelijk langere, meer diepgravende content.

Dat leent zich niet voor andere nieuwere social media van de laatste jaren, zoals Pinterest, Tumblr, Instagram en Snapchat.

Door nu al een duidelijke aanwezigheid op te bouwen investeren we in de groei die we van Periscope verwachten. Maar we doen het beheerst. Mocht Periscope uiteindelijk niks worden, dan is het ‘verlies’ voor ons te overzien.

Leren van onze fouten?
Maak een afspraak

Les 3: Kennis is kracht

“Wow, dit is handig! Dat moeten we aan onze klanten sturen. Oh nee, toch niet! Dan weten ze waar we onze kennis vandaan halen en hebben ze ons niet meer nodig. We houden het voor onszelf.”

Zo dachten we een paar jaar geleden nog weleens. We handelden naar het motto ‘kennis is macht’.

Naar het principe dat je kennis voor je houdt en daardoor een voordeel hebt ten opzichte van diegenen die deze kennis niet hebben. Maar het principe van ‘kennis is macht’ is niet meer van deze tijd.

Kennis op zich is niets bijzonders meer. Maar wat je met die kennis doet wel.

Want vandaag de dag kan iedereen vrijwel alle kennis gratis online vinden. De kennis op zich is niets bijzonders meer. Maar wat je met die kennis doet wel.

Wanneer je kennis verzamelt, het voor je publiek in de juiste context brengt en in een makkelijk te consumeren vorm giet, zoals bijvoorbeeld een blogpost, video, infographic of Slideshare, krijg je iets krachtigs in handen. Namelijk invloed.

De les die we hebben geleerd is dat waar we vroeger onze bronnen van kennis angstvallig geheim hielden, we ze tegenwoordig ruimhartig delen in de vorm van content. En dat levert Mediaweb meer klanten en interessantere opdrachten op.

Les 4: Teaching is learning

Om content te creëren, heb je input nodig. Veel input. Een schrijver leest veel meer dan hij schrijft. Dat geldt ook voor mij. Ik lees veel non-fictie boeken en blogs. Ik luister dagelijks naar podcasts en ik volg een paar keer per jaar een MOOC. Op dit moment deze: Content Strategy for Professionals.

Daar komt bij dat ik voor elke blogpost die ik schrijf ook nog het nodige onderzoek verricht. Met elke blogpost die ik schrijf, vergroot ik zodoende mijn kennis.

Het delen van kennis is een pure win/win.

Maar ook wanneer je zelf geen content creëert kan je nog steeds aan content marketing doen in de vorm van content curation. Ook dan leer je door kennis te delen.

Kortom: teaching is learning. Het delen van kennis is dan ook een pure win/win. Jij vergroot je kennis en je reputatie, terwijl jouw publiek er letterlijk wijzer van wordt.

Les 5: Teaching sells

We hadden zeker acht uur besteed aan een offerte voor een nieuwe website. In die offerte zat veel denkwerk. We hadden een aantal lastige problemen moeten oplossen. Al met al waren we hartstikke trots op wat we hadden bedacht.

Maar toen we de offerte hadden gepresenteerd aan onze prospect was zijn eerste reactie: “Leuk bedacht heren, maar ik heb hier een andere offerte en die is de helft goedkoper dan die van jullie!” Daarbij keek hij ons aan met een blik alsof we hem probeerden een poot uit te draaien.

Natuurlijk vergeleek hij appelen met peren. Maar leg dat maar eens uit. Daar sta je met je bek vol tanden. In zijn perceptie was er geen wezenlijk verschil tussen Mediaweb en dat veel goedkopere bureau.

Zulke gesprekken maken we tegenwoordig niet meer mee. En dat hebben we helemaal te danken aan de manier waarop, en de mate waarin, we de laatste jaren onze kennis delen met ons publiek.

Mensen kopen graag van experts.

Want door zo uitgebreid onze kennis te delen, zijn mensen onze meerwaarde gaan zien. Ze zien ons als experts. En mensen kopen graag van experts.

Daar komt bij dat mensen minder afdingen bij experts. Dit om de simpele reden dat een expert geen ‘commodity’ is. Een expert is niet uitwisselbaar met een willekeurige andere dienstverlener.

Als jij je kennis niet deelt. Als je niet laat zien dat je een expert bent, verzand je in je offertetrajecten dan ook vrijwel altijd in discussies over je prijs. Er is namelijk altijd wel iemand die ‘hetzelfde’ levert voor een lagere prijs.

Met andere woorden: teaching is selling. Door je prospects unieke waarde te geven, zullen ze sneller van je kopen en minder moeilijk doen over je prijs.

Les 6: Er zijn geen short cuts

Zo’n tien tot vijftien jaar geleden wilde ik de vindbaarheid van onze website in Google flink verbeteren. Maar ik was ook lui. En dus zocht ik steeds naar de kortste weg.

Uiteraard was ik niet de enige die hoog wilde scoren in Google zonder er veel moeite voor te doen. En daarop speelden tal van software bedrijven in die tegen een geringe inspanning een hoge ranking in Google beloofden.

Ik was lui. Daarom zocht ik steeds naar de kortste weg.

Zo kocht ik software die automatisch pagina’s genereerde voor tal van trefwoorden. Probeerde ik linkbuilding farms. Keyword stuffing. En nog veel meer dubieuze methoden. Uiteindelijk was ik veel tijd en geld kwijt zonder blijvend resultaat.

Het is niet anders dan bedrijven die inspelen op de wens van veel mensen om snel af te vallen zonder honger te lijden. Maar de eerste pil waarvan je zonder risico blijvend afvalt, moet nog worden gemaakt.

We weten allemaal eigenlijk wel dat we niet door een boek te kopen snel rijk zullen worden, of door een pil te slikken snel zullen afvallen. Toch trappen talloze mensen telkens weer in dergelijke aanbiedingen.

Uiteindelijk is het organische zoekverkeer vanaf Google voor Mediaweb over een periode van twee jaar gegroeid van 50 naar 12.000 bezoekers per maand. Maar daarvoor moesten we wel consequent een blogpost per week publiceren. Bij elkaar zo’n 1.000 tot 1.200 uur werk.

Al dat extra verkeer stelt ons bovendien in staat om veel beter dan voorheen te analyseren wat wel en niet werkt op onze website. Daardoor kunnen we door steeds kleine verbeteringen aan te brengen de conversie van onze website gestaag verbeteren.

De realiteit is dat er geen short cuts zijn.  En dat is maar goed ook. Want daarom wordt hard werken en het leveren van kwaliteit tenminste beloond.

Deze 'short cut' werkt wél: CopyRobin.
Probeer nu gratis

Les 7: Stuur nooit een PDF

Eric, in grote lijnen is het KUT en daar heb ik je er niet voor bij gehaald!” Auw! Dat deed pijn. Zeker omdat ik zelf heel erg in m’n nopjes was met het ontwerp. Ik en m’n team hadden er goed over nagedacht en iedereen in onze omgeving vond het prachtig.

Maar mijn opdrachtgever dus duidelijk niet. Wat was er fout gegaan? Het antwoord op die vraag is duidelijk: ik had de controle over de presentatie uit handen gegeven.

Ik had de controle over de presentatie uit handen gegeven.

De dag ervoor had ik het ontwerp voor de nieuwe webshop namelijk naar de opdrachtgever gemaild. In eerste instantie in de vorm van een Powerpoint. Maar deze kreeg hij niet aan de praat. Uiteindelijk stuurde ik hem een PDF van de Powerpoint presentatie. Een kostbare vergissing.

De Powerpoint had een introductie slide met uitleg over de inhoud van de presentatie. Op de tweede slide stond het ontwerp voor de homepage. De overige pagina’s volgden op de slides daarna. Elke slide had een header en footer die niet bij het ontwerp van de webshop hoorden.

De opdrachtgever had de PDF geopend en per abuis geconcludeerd dat de eerste slide het ontwerp voor de homepage was en dat de header en footer van de Powerpoint deel uitmaakten van het ontwerp. Wat hij zag, beviel hem duidelijk niet. En dat begreep ik achteraf ook wel.

De presentatie had waarschijnlijk prima gewerkt, als ik hem zelf aan mijn opdrachtgever had gepresenteerd. Als ik de controle over de presentatie in eigen hand had gehouden. Maar nu was het kwaad al geschied. Het is nooit meer goed gekomen.

Wat doe je wanneer je een offerte via de mail ontvangt?

Sindsdien sturen wij nooit - maar dan ook nooit(!) - meer een ontwerp als digitaal bestand (PDF, JPG, Powerpoint) naar een klant. Nooit! We staan erop onze ontwerpen altijd persoonlijk te presenteren. Het liefst bij de klant of bij ons op kantoor. Maar tenminste via een Google Hangout of Skype videogesprek.

Lees ook: 10 Tips voor een Succesvol Ontwerp

Hetzelfde geldt voor offertes. Wij besteden vaak vele uren aan het opstellen van een offerte. Maar wat doe je wanneer je een offerte via de mail ontvangt? Je scrollt direct naar de plek waar het bedrag staat. Toch? Ik ook. Dat is menselijk. Maar dan ontbeert dat bedrag iedere context. En als het tegen zit, leest de ontvanger de rest van de offerte niet meer. Hij of zij heeft zijn of haar conclusie al getrokken.

Stuur daarom voor zoiets belangrijks als een ontwerp of offerte nooit, maar dan ook nooit, zomaar een PDF. Het is vragen om problemen.

Ook nooit een offerte als PDF ontvangen?
Maak een afspraak

Les 8: Kies je klanten zorgvuldig

“Met het uitbrengen van een aanbieding gaat u akkoord dat eventuele aangedragen suggesties, ideeën en/of ontwerpen rechtenvrij gebruikt mogen worden, ook als u niet geselecteerd wordt om onze online aanwezigheid te verbeteren.”

Toen we deze zin lazen in een zogenaamde RFP (Request For Proposal), oftewel het verzoek om een offerte in te dienen, wisten we genoeg: Dit ruikt naar ‘brain rape’.

Verderop in dezelfde RFP lazen we ook nog deze passage: “In deze fase stellen wij het niet op prijs om door middel van een persoonlijke afspraak (....) ons verzoek toe te lichten.”

‘Nee’ kan een heel mooi woord zijn.

Deze opdrachtgever wilde dus graag gratis onze ideeën kunnen gebruiken en wenste geen tijd te besteden aan het beantwoorden van eventuele vragen voordat we een voorstel gingen schrijven. Dat zijn twee flinke rode vlaggen.

Toch viel het niet mee om ‘nee’ te zeggen tegen deze potentiële klant. Het ging namelijk om een zeer aansprekend bedrijf en een mooie opdracht.

Toch zei een stemmetje in m’n buik “niet doen”. Iedere ondernemer kent dit gevoel. Je wilt heel graag die mooie opdracht, maar je ‘voelt aan je water’ dat er problemen van komen. Luister naar dat gevoel!

Vertrouw op je intuïtie en zeg ‘nee’ tegen zulke klanten. Ook al staat het water je financieel aan de lippen. ‘Nee’ kan een heel mooi woord zijn. Kies je klanten zorgvuldig.

Les 9: Zorg voor continuïteit

Een van de grootste uitdagingen die wij hebben, is om regelmaat te krijgen in onze inkomsten. Vrijwel alle internetbureaus lijden aan het ‘hollen-of-stilstaan-syndroom’. De ene maand kom je om in het werk en de volgende maand zitten je mensen ineens duimen te draaien.

Mediaweb is helaas geen uitzondering op deze regel. Jaar in jaar uit worden we geconfronteerd met een sterk schommelende orderportefeuille. Daar komt bij dat veel opdrachtgevers de neiging hebben om projecten uit te stellen.

Met het uurtje-factuurtje model is het dan ook bijzonder moeilijk om voldoende continuïteit te verkrijgen.

Vrijwel alle internetbureaus lijden aan het ‘hollen-of-stilstaan-syndroom’.

Vele jaren konden we dit probleem deels opvangen door het leveren van hostingdiensten. Daarmee begonnen we in 1997. Destijds vooral omdat de standaard hostingpakketten niet geschikt waren voor de technische eisen die wij stelden. Toen zijn we onze eigen servers maar gaan inrichten.

Maar hosting werd een ‘commodity’. Om iets aan hosting te kunnen verdienen, had je steeds meer schaalgrootte nodig. Uiteindeijk hebben wij in 2013 onze hostingactiviteiten verkocht, omdat de inkomsten niet meer in verhouding stonden tot de tijd die erin ging zitten.

Maar daarmee werden we nog kwetsbaarder voor het hollen-of-stilstaan-syndroom. Ons antwoord hierop was het ‘Website Care & Protection Plan’. Een dienst die wij bieden aan iedere klant voor wie we een website opleveren.

Deze dienst bevat naast de standaard hosting, een ruim pallet aan aanvullende, ontzorgende diensten. Denk daarbij aan het pro-actief updaten en patchen van servers en CMS, een OTAP omgeving, Service Level Agreement en persoonlijke support.

Het Website Care & Protection Plan is een premium dienst die weer zorgt voor regelmatige inkomsten.

Ook bieden we onze klanten tegenwoordig periodieke coaching trajecten aan om ze bij te staan tijdens hun digitale transformatie.

Verder werken we momenteel aan een oplossing om websites sneller te ontwikkelen en daardoor betaalbaar te maken voor kleinere bedrijven.

Voor de toekomst denken we ook aan SAAS-oplossingen en abonnementen om nog meer continuïteit aan inkomsten te realiseren.

Les 10: Vermijd juridische conflicten

De rechter kijkt me strak aan. Ze vraagt me of ik kan uitleggen wat precies het verschil is tussen de hosting van de website en de webapplicatie zelf.

“Dat kan ik zeker”, was mijn antwoord. Ik was blij met de vraag, want ik had me er goed op voorbereid. Sterker, de voorgaande maanden had ik honderden uren besteed aan het lezen van jurisprudentie en het bezig houden van het juridische team van de tegenpartij.

Mijn dossier kennis was gigantisch. Ik wees de rechter dan ook feilloos op het schema dat ik bij de processtukken had ingediend. Het schema dat ik had getekend om precies deze vraag voor leken te kunnen beantwoorden.

De rechter hield de tekening omhoog en vroeg aan de getuige deskundige die de tegenpartij had meegenomen of deze weergave van de feiten klopte. “Ja”, was zijn antwoord. Tot grote schrik van de twee advocaten, de bedrijfsjurist en de directeur die namens mijn tegenpartij aanwezig waren op de zitting.

Eindelijk gerechtigheid! Na al die maanden van procederen.

“Gotcha!” Dacht ik. Een euphorisch gevoel kwam over me heen. Mijn advocaat en ik keken elkaar tevreden aan. Eindelijk gerechtigheid! Na al die maanden van procederen. Na de absurde tegenclaim van vele tonnen die het voortbestaan van mijn bedrijf maandenlang onzeker had gemaakt.

Ik had dus in m’n recht gestaan om die wanbetalende klant af te sluiten. Het gevolg was een schikkingsvoorstel dat ik heb geaccepteerd, omdat ik er inmiddels helemaal klaar mee was. Maar was het alle tijd, stress en kosten waard geweest? Absoluut niet. Die stonden in geen verhouding tot het bedrag dat we uiteindelijk kregen uitgekeerd.

Als ik al die tijd, geld en energie in positieve zaken had gestoken, had het Mediaweb veel meer opgeleverd. Sindsdien hebben we nooit meer een incasso procedure gevoerd. We maken zelfs geen gebruik meer van een incassobureau.

Neem je debiteurenbeheer weer zelf in de hand, als onderdeel van je klantenservice.

En natuurlijk gebeurt het nog steeds wel eens dat een klant niet op tijd betaalt, maar onze aanpak is tegenwoordig altijd empathisch en oplossingsgericht. Onze afschrijvingen op oninbare vorderingen zijn nog nooit zo laag geweest als sinds deze koerswijziging.

Neem daarom je debiteurenbeheer weer zelf in de hand, als onderdeel van je klantenservice. Vermijd juridische conflicten, hoe sterk je ook in je recht staat. Want uiteindelijk worden alleen de advocaten er beter van.

Bedankt!

wavewarrior website video 1997 640

Deze website van Wavewarrior uit 1997 is grotendeels bewaard gebleven op Archive.org.

Speciale dank aan onze leermeesters en sparringpartners van de afgelopen twintig jaar: onze klanten. Voor sommigen werken we al 17 jaar. Zonder jullie vertrouwen, feedback en input hadden we deze mijlpaal nooit gehaald.

Ook klant van Mediaweb worden?
Maak een afspraak

Deel 2: De 20-Jarige Startup gaat met de billen bloot

Heb je weleens aan de rand van de afgrond gestaan? Gebruik je wel eens een smoesje? Of heb je het gevoel dat het roer om moet? Lees dan zeker deel 2 van deze serie. Want daarin delen we onze meest pijnlijke lessen van 20 jaar ondernemen. 

 

Webwalk op Periscope: 'Lessen van een 20-Jarige Startup. Ask Me Anything!'

https://www.youtube.com/watch?v=Rhf3Tu_phy8

Opgenomen vrijdag 5 juni 2015.

Neem om aan onze webwalks deel te nemen deze stappen:

  1. Installeer Periscope (iOS / Android)
  2. Registreer je bij Periscope met je Twitter handle of je mobiele nummer.
  3. Volg @mediawebnl op Periscope.

Deze post delen?

e book online marketing checklist 2018

Meer inspiratie voor 2019?

Wekelijks een e-mail notificatie ontvangen als onze nieuwste blog live staat?
Ja graag! →

4 reacties op “

  1. Gravatar for John Warnas

    John Warnas

    Wat een ontzettend leuke en leerzame blog, met erg veel plezier gelezen. Ben benieuwd naar het vervolg!
  2. Gravatar for Daniëlle Clasen

    Daniëlle Clasen

    Dank je wel weer Eric, ik heb weer niet alleen van mijn maar ook van jouw fouten geleerd. En dat in een half uurtje! :-)
    • Gravatar for Eric van Hall

      Eric van Hall

      Dankje Daniëlle! En weet je: fouten bestaan niet, alleen feedback. Dat vind ik altijd wel een mooie uitspraak.

Reageren niet meer mogelijk.