Kennis en inspiratie

Waarom videomarketing juist nu cruciaal is

Waarom videomarketing juist nu cruciaal is

Contentmarketing is een beproefde en effectieve manier om een merk op te bouwen en om belangrijke doelgroepen te bereiken. Ook voor SEO prestaties is goed bedreven contentmarketing noodzakelijk. En omdat online video steeds meer een dominante plek inneemt is het inmiddels een onmisbaar onderdeel van een goede (content)marketingstrategie.

0

De 3 belangrijkste succesfactoren voor de marketing van de toekomst

De 3 belangrijkste succesfactoren voor de marketing van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van de marketingcampagne eruit? Dat is iets wat je als marketeer graag wilt weten. Met deze kennis kun je daar nuttig gebruik van maken.

0

Wanneer is een website migratie succesvol?

Wanneer is een website migratie succesvol?

In het kort: wat is een websitemigratie eigenlijk? Heb je er wel eens over nagedacht om met jouw website te verhuizen naar een andere domeinnaam? Of wil je misschien overstappen op een nieuw en verbeterd CMS? Of wil je de organische vindbaarheid van jouw online business vergroten en daarom overstappen op...

0

Artificial intelligence biedt webshops uitkomst voor explosieve groei

Artificial intelligence biedt webshops uitkomst voor explosieve groei

Voor vele organisaties was het afgelopen jaar een uitdagende periode. Maar de online sector vliegen de cijfers de pan uit. Vooral in de online retail waren de cijfers explosief. Zo kwamen er volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in 2020 13. 000 nieuwe webshops bij.

0

5 boeken die elke webdesigner gelezen moet hebben

5 boeken die elke webdesigner gelezen moet hebben

Wij webdesigners zijn een uniek soort dier. We moeten verstand hebben van design (zowel UI als UX) en het is een vereiste dat we uit de voeten kunnen met de techniek (waaronder HTML, CSS en Javascript).

0

Dit is waarom online marketing onmisbaar is voor bedrijven

Dit is waarom online marketing onmisbaar is voor bedrijven

Online marketing of digitale marketing is een essentieel onderdeel in de communicatiemix van elk modern bedrijf. Het uiteindelijke doel is natuurlijk nieuwe klanten vinden en bestaande klanten binden. Dat kan op veel verschillende manieren.

0

Bootstrapped naar $5.3M ARR in 15 maanden: Ons Expandi avontuur

Bootstrapped naar $5.3M ARR in 15 maanden: Ons Expandi avontuur

Iets meer dan één jaar geleden (15 maanden geleden om precies te zijn), introduceerden we Expandi op de wereldwijde markt. Sindsdien hebben we $5.

0

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Toch lijkt PR voor veel bedrijven onbereikbaar.

0

Hoe vind ik het juiste Marketingbureau?

Hoe vind ik het juiste Marketingbureau?

Je bent momenteel op zoek naar het juiste marketingbureau, maar er zijn er gewoon te veel om uit te kiezen? Ook al biedt een search op Google eindeloze mogelijkheden, de keuze van een marketingbureau vereist veel inspanning en geduld.

0

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends volgens marketeers.

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends volgens marketeers.

Voortaan zullen we ons leven altijd in een pre- en postcoronatijdperk indelen.

0